زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

سونی الیکسون...

یه چند روزیه شارژ سونی اریکسونم(به قول دوستان الیکسون) نیس، اصلا کل خونه رو زیر رو کردم نه شارژ من هست نه مال خواهرم. آقای جن لطف کن شارژمو بزار سرجاش گوشیم داره نفسای آخرشو میکشه گناه داره

------------


1. یه بار انگشتری که خواهرم بهم هدیه داده بود رو گذاشتم زیر قالی، صبح که بیدار شدم انگشتر سرجاش نبود الانم اصلا پیدا نشده

2. امروز استاد یه مثبت برام گذاشتخیلی کیف میده جلوی جمع جواب بدی بعد استاد ذوق کنه خودکارو برداره بگه من یه مثبت برات بذارم(مدیون باشید اگه فک کنید الان من تو آسمونام)

-------------------------------

بعداً نوشت:

مرسی جن جان که وبمو خوندی و شارژ گوشیمو پس دادی


نظرات 1 + ارسال نظر
چپ دست جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 12:40 http://ticktock.blogsky.com/

آقا این جنه فکر کنم توی همه ی خونه ها باشه .

آورین دخدر درس خونه

جدی!!؟
من فک میکردم فقط خونه ی ما داره.پس امیدی هست
ملسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.