زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

عاشق شدیم...

هیچ وقت تو زندگیم فک نمیکردم یه روز عاشق همسرم بشممخصوصا تو ازدواج های سنتی که طرف هیچ شناختی از طرف مقابلش نداره.بله دیگه ما الان عاشق شدیمطوری که واسه دیدن نامزد جان ثانیه شماری میکنیم. خیلی مهمه احساس آرامش بکنی در کنارش و مهم تر اینکه همدیگه رو دوست داشته باشید.


احوالات درس و مشق: خیلی سلام داره خدمتتون

آخ آخ از درس و مشق نگو که تعطیله بسلامتی و به میمنت. الان از استرس درس ها خوابم نبرده کلی درس واسه نوشتن دارم و ارائه که حتما این جلسه استاد صدام میکنهنمیدونم چیکار کنم به هیچ کدوم از درسام نمیرسم وقت کمه و حجم کتابام زیاده.واسم دعا کنید همه ی درسامو با نمره های خوب پاس کنم و گرنه آبروم میره

حالا این منم با یه عالمه غصه و درس نخونده و فراموشی بسیار

نظرات 4 + ارسال نظر
شتاو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 12:40

سلام عزیزم
دیروز برات نظر گذاشتم ولی مطمئن نیستم ثبت شده!
بازم از ته دل تبریک میگم و روزای خوب خدا رو برات آرزو میکنم گلم

سلام گلم
نه گلم ثبت شده ولی من نبودم
مرسی عزیز دلم

شتاو چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 17:16

به به مبارکها باشه
مدتی نبودم چه اتفاقای خوبی افتاده!
خب طبیعیه که بین دو نفر که خواهان ساختن زندگی خوبی هستن، عشق و علاقه بوجود بیاد. داشتن تفاهمِ حس و هدف از همه چی مهمتره.
برات بهترینارو از خدا میخوام عزیزم.

مرسی عزیز دلم
دقیقا همینطوره
منم همینطور بهترین ها رو برات آرزو میکنم

چپ دست شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 21:11 http://ticktock.blogsky.com/

بده یه کم شو نامزد جان برات بخونه

آخ گفتی چی میشد

امین شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 04:04 http://over.blogsky.com

سلام
چقدر زود با قول خودت با اینکه با مثل خیلی ها با عاشقی به هم نرسیدید ولی زودی عاشقش شدی
این حس هس واسه همه پیش میاد با عشق
یک کوچولو فرق داره خو به نظرم

سلام
آره واقعا ولی نمیدونم چرا زود زود دلتنگش میشم این حس که میگم واسه دو نفرمون پیش اومده
خلاصه عاشقشیم و دوسش داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.