زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

@ یا _ ....

* هر چی به قضیه ی امروز یا به عبارتی شاهکارم فک میکنم خنده م میگیره.داشتم ایمیل رو برای دوستان شرکت کننده میخوندم به جای آتساین(@) میگفتم آندرلاین(-). حالا این اشتباه دو بار پیش اومد. همشم تقصیر اونا بود میگفتم آتساین میگفتن بله آندرلاین. منم گیج شدم گفتم حتما اونا راست میگن.

تا آخرش یکیشون مچ گیری کرد و زنگ زد که خانوم من هرچی ایمیل میفرستم error میده و میگه ایمیل اشتباهه.تا اینکه اشتباه مشخص شد و کلی عذرخواهی کردم. کلا آبروم رفت، میخواستم خودمو چارخونه کنم کسی نشناسه


** یکی از همکارا اومد گفت خانوم پیچک لطف کن ازین برنامه پرینت بگیر. حالا تو دلم خدا خدا میکردم درست پرینت بگیرم که آبروم نره چون زیاد با پرینت کار نکردم اونم از نوع رنگیش. ولی الان ماهر شدم. به خیال خودم که A4 تو دستگاس و زدم چاپ وقتی اومد بیرون دیدم واااااااااااای خاک عالم تو کاغذ کوتد پرینت گرفتم بنده خدا گفت خوبه خیلی عالی شده همینو بهشون میدم.

اصلا نمیدونم چرا اینجوری شدم 

نظرات 1 + ارسال نظر
چپ دست پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 00:04 http://ticktock.blogsky.com/

عاشق شدی حتماً که اینقدر سوتی میدی

من که از خودم مطمئنم عاشق نیستم دیگه نیدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.