زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

زندگیِ پیچکی

زندگی چون پیچکیست که انتهایش میرسد پیش خدا!

سه نفر به یه نفر...

تو خواب و بیداری بودم که به دوستم فک میکردم که دیدی نیومد پیشت، قول داده بود و ازین حرفا.فکرام که تموم نشده بود دیدم اس اومد و همون دوستم بود که داشتم بهش فک میکردم:

+خونه ای بیام؟؟

- آره

+ پس10 مین دیگه اونجام

از من اصرار ازون انکار که نمیام خونه بدو حاضر شو بریم بیرون هوا خوبه.حالا هوا چی؟؟؟سرد، بنده م تا اومدم خونه نوشمک شدم(از بس هوا گرم بود)

همینکه داشتیم قدم میزدیم دیدیم 2 تا آقا کنار ماشیناشون منتظر بودن.ما هم حس کنجکاویمون گل کرده بود 

ماشین 1 L90 رنگ سفید: 3 تا دختر اومدن یکی رفت جلو نشست 2 تای دیگه م رفتن عقب.نفر جلویی جایزه گرفت

ماشین 2 پراید رنگ یشمی: دو تا دختر مثل بادیگارد یکی هم پشت سرشون.پسرم 42 دندونش از ذوق معلوم بود(به این صورت)آقا ما که دختر بودیم کیف کردیم دیگه پسره....(از تیپ و قیافه نگو که فک کردم لباس راحتی پوشیده یه روسری که فقط رو کلیپسش بود و موهاشم رو شونه ش پریشون بود)

اینا معلوم بود نمیخواستن کسی بفهمه یا اوایل آشنایی بود یا هرچی به صورت کاملا حرفه ای 3تاشون رفتن عقب نشستن و ویژژژژژ.مقصد رو خدا عالم

حالا سوال من اینه چرا 3 نفر به 1 نفر؟؟؟؟حتما باید 3نفر دختر باشن که تابلو نشه؟

---------------------------------------------------

پ.ن:

امروز فک کنم روز 3 نفر به 1 نفر بود....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا (ماه شبهآ) پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 23:25 http://maheshabham2.blogfa.com

مبـارکـ فـداتشــم
ایشـاللا که چرخش براتـ بچرخـه ه
واای لابـد مـد شـده خـووو
3بـه 1
اوه اوه بلا بـه دور

مرسی عزیزم خدانکنه
هنوز نیومده دارم به اینکه وقت نمیکنم بیام فک میکنم
ایشالا به دور باشه

چپ دست سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 23:03 http://ticktock.blogsky.com/

عجبا نامردا چند نفر به یک نفر

3 نفر به یه نفر
کار خدا رو میبینی آدم تو یه دونه شم مونده اینا 3 تا 3 تا سوار میکنن

شتاو سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 21:11

بلی بلی مچکرم :دی

خواهش میکنم

شتاو سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 19:25

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
تبریکات فراوان
خیلی خوشحالم که دوباره فعال شدی

سلام گلم
مچکرم
منم خوشحالم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.